Shop Mobile More Submit  Join Login
Wizard's Steps: Derp End by Matsu-sensei Wizard's Steps: Derp End by Matsu-sensei
:iconderpplz:

I'm surprised no one made this joke yet. But if they did, I guess I didn't see it.

And if you don't get the Owl's face at the end, look up who Nat is.

Here's the version of Ice King's novel without his hand in the way: [link]
Add a Comment:
 
:iconomnomnomeness:
omnomnomeness Featured By Owner Nov 18, 2014
Beautiful
Reply
:icondugatythereaperx:
DugatytheReaperX Featured By Owner Aug 26, 2014  Student Artist
The owls face man is funny as hell that killed me man tha...Rescue mission 
Reply
:iconregularnothing:
RegularNothing Featured By Owner Jun 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ahahah :D
Reply
:iconshawnthepokemon:
Shawnthepokemon Featured By Owner Dec 6, 2013  Hobbyist Writer
hahahahhahahahhaHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA....
Ha.
Reply
:iconmangakic:
MangaKic Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Loll i just noticed Shrek and Donkey in the back ground  XD 
Reply
:iconmantarwolf:
MantarWolf Featured By Owner Sep 8, 2013  Hobbyist Artist
hahahahahahaha. that makes me laugh.
Reply
:iconpastapiggypiggy:
pastapiggypiggy Featured By Owner Aug 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
XDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconmariecurie05:
Mariecurie05 Featured By Owner Aug 4, 2013
Oh my...Finn XD what the heck?, this is awesome XDDD.

Reply
:iconrozared7:
rozared7 Featured By Owner Jul 16, 2013  Student Digital Artist
could you give me permission to translate this comic in Spanish =)
Reply
:iconsevinci:
sevinci Featured By Owner Jul 12, 2013
wtf
Reply
:iconadventurer-of-ooo:
Adventurer-of-Ooo Featured By Owner May 31, 2013  Student General Artist
ur magical or something. I scroll through your gallery, and while one picture makes me cry and get emotional, the next make me feel happy and gets me to laugh. I don't know if i should hate you or thank you for being able to provoke my emotions so quickly.
Reply
:iconsara1444:
Sara1444 Featured By Owner May 27, 2013
lol
Reply
:iconkiller5fighter:
killer5fighter Featured By Owner May 15, 2013
when did shrek and donkey showed up
Reply
:iconadventureprincess447:
BWAHAHAHAHA!!!!!!!!! THAT'S REALLY DERPY!!!!!!!!!
Reply
:icondanielitasofia:
danielitasofia Featured By Owner Apr 1, 2013
Slendermandanceplz
+_+
Reply
:iconnatashyaabadeer:
NatashyaAbadeer Featured By Owner Mar 23, 2013
Shrek?!
OMG!!LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconhikarol-chan:
Hikarol-chan Featured By Owner Mar 21, 2013  Student Digital Artist
OMG I cant stop laughing :D
Reply
:iconhachi225:
Hachi225 Featured By Owner Feb 10, 2013  Hobbyist General Artist
XDDD YEHA DERP :iconslendermandanceplz: xD
Reply
:iconversatodon:
versatodon Featured By Owner Jan 24, 2013
okey
Reply
:iconsomegamerkid:
SomeGamerKid Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
WHAT

THE

FUCK
Reply
:icon02nicolecalma:
02nicolecalma Featured By Owner Dec 14, 2012  Student Digital Artist
dang it~ ice king!!
Reply
:iconzombieanemico:
zombieanemico Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist
lulwut?
Reply
:iconkittenpawsandclaws:
kittenpawsandclaws Featured By Owner Oct 29, 2012  Student Filmographer
what
Reply
:iconkittenpawsandclaws:
kittenpawsandclaws Featured By Owner Oct 29, 2012  Student Filmographer
lol
Reply
:iconnielspeterdejong:
NIELSPETERDEJONG Featured By Owner Oct 20, 2012
XDDD
Reply
:iconseiani:
SeiAni Featured By Owner Sep 13, 2012   Digital Artist
lol
Finally someone makes a joke of that! Whenever i say the words fionna it take my brain a few seconds that I'm talking about fionna from adventure time not Shrek XDDD
Reply
:iconjrdsgamer:
jrdsgamer Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
WTF:o
Reply
:iconlogan445:
logan445 Featured By Owner Aug 28, 2012
Herpa-derpa
Reply
:iconmujambe:
Mujambe Featured By Owner Aug 26, 2012
Damn you frozen old man. the ice king, I mean.
Reply
:iconthe-dark-side-cookie:
Ahhahahahahahaha....


*choke**hack**cough*

Oh god. I think I died
Reply
:iconmadjesters1:
MadJesters1 Featured By Owner Aug 4, 2012  Student Filmographer
WTF did I just read? XD LoL
Reply
:icondmeans:
Dmeans Featured By Owner Jun 14, 2012
You just made the best troll faces ever
Reply
:icon3xj:
3xj Featured By Owner Apr 19, 2012   Filmographer
OSM! XD
Reply
:iconcflucas:
cflucas Featured By Owner Apr 7, 2012  Student General Artist
MOAR MOAR!!!
Reply
:iconnazizombieschick:
NaziZombiesChick Featured By Owner Feb 2, 2012  Professional Writer
Shrek?
Reply
:iconannabell22:
annabell22 Featured By Owner Jan 22, 2012
:iconderpplz: omg i freaking started laughing super hard! :XD:
Reply
:iconmeglynn92:
MegLynn92 Featured By Owner Jan 13, 2012  Student General Artist
O___O!

I love this little series and I've looked at them all multiple times....
BUT this is the first time I notice Shrek and Donkey back there. X__X

That's awesome.
Reply
:iconkugglelovesanime9:
Kugglelovesanime9 Featured By Owner Jan 7, 2012  Student General Artist
The Expression on Finn's Face will get me every time I see this.
Reply
:icon1upbritty:
1upBritty Featured By Owner Jan 3, 2012
I am so lucky I wasn't drinking anything when I read this. It took me a minute to realize that was donkey and Shrek myself.

I APPROVE THIS ENDING.
Reply
:icongoku-senpai:
Goku-Senpai Featured By Owner Dec 31, 2011
-_- weak
Reply
:iconmatsu-sensei:
Matsu-sensei Featured By Owner Dec 31, 2011  Hobbyist Digital Artist
?
Reply
:icongoku-senpai:
Goku-Senpai Featured By Owner Jan 2, 2012
found out
Reply
:iconirism:
Irism Featured By Owner Dec 17, 2011
best.end.EVER :iconmerpplz::heart:
Reply
:icon034391:
034391 Featured By Owner Dec 12, 2011
......canon.
Reply
:icontmansl997:
tmansl997 Featured By Owner Nov 26, 2011
...
derp
Reply
:iconalicesego:
AlicesEgo Featured By Owner Nov 5, 2011
I THOUGHT OF THE EXACT SAME THING EARLIER TODAY. :iconlooolplz:
Reply
:icondoctordeath123:
DoctorDeath123 Featured By Owner Oct 22, 2011
Is the cosmic owl trolling?
Reply
:iconataru67:
Ataru67 Featured By Owner Oct 20, 2011
HAHAHAHAHA
Reply
:iconxxcircemillan121xx:
xxcircemillan121xx Featured By Owner Oct 14, 2011
haha, lol :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1743 × 4700




Details

Submitted on
September 19, 2011
Image Size
2.0 MB
Resolution
1743×4700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
35,588 (3 today)
Favourites
873 (who?)
Comments
121
Downloads
505 (1 today)
×